Klantbinding

Niet te vroeg. Niet te laat. Maar precies op het goede moment. In de klantreis draait alles om het optimaliseren van contactmomenten (touchpoints). Zodat jij op het beste tijdstip onder de aandacht komt bij jouw publiek.

De klantreis

Het binden van klanten (customer engagement) begint met het in kaart brengen van de klantreis: de customer journey. In de klantreis bepalen we het hoe, waar en wanneer. Door op de juiste momenten te verschijnen met content waar jouw klant echt iets aan heeft, bouw je een band op en win je vertrouwen.

Een klantreis maken

We gaan graag met je in gesprek. We vragen wie je wilt bereiken en wat je eerste gedachten zijn. En dat willen we ook horen van jouw klanten. Daarom werken we regelmatig met brainstormsessies. In zo’n sessie halen we met verschillende technieken de benodigde informatie boven tafel. Zo weten we precies waar we ons in de klantreis op moeten richten en welke touchpoints belangrijk zijn. Dit vertalen we daarna in een plan van aanpak. Hierin brengen we de reis in kaart en geven we aan hoe we dit invulling geven en uitwerken.

Ga je mee op klantreis?

Met elkaar brengen we de ideale klantreis in kaart. Wil je de reis beginnen? Stuur een e-mail naar: marcokleinnibbelink@puntkomma.nl of bel: 024 – 323 93 17.

Neem contact met ons op - creative digital agency Puntkomma Nijmegen Hier zijn we trots op - creative digital agency Puntkomma Nijmegen Dit zijn we - creative digital agency Puntkomma Nijmegen
Sluiten

Ons adres

Graafseweg 107
6512 BS Nijmegen

Postbus 13
6500 AA Nijmegen

024 - 323 93 17

info@puntkomma.nl

Of volg deze route