Voor de werving van studenten voor het komende schooljaar hebben we een opvallende campagne en gefaseerde aanpak ontwikkeld. De campagne is verdeeld in een awareness- en een action-fase. In de awareness-fase spelen we in op de keuze waar jongeren voor staan: “Ik wil iets doen met… Maar wat?” In de action-fase gaat het om de verdere verdieping: wat maakt ROC Nijmegen anders?
De wervingscampagne hebben we uitgewerkt in verschillende middelen: posters, een infokrant, een beurswand, vloerstickers, fietslampjes, een Snapchat-filter, online banners, roll-up banners en een landingspage. De verdere uitwerking vindt plaats door de Grafische Werkplaats van ROC Nijmegen. Om hen daarbij te helpen, hebben we tevens een toolkit/handleiding opgesteld, zodat de Grafische Werkplaats alle informatie heeft om de doorvertaling te maken.
Heb je een vraag over ROC Nijmegen of onze aanpak?
Bel: 024 – 323 93 17 of neem voor meer informatie contact op via het algemeen contactformulier.